Syke-kerho Kivenlahdessa on löytänyt hyvin paikkansa ja kokoontuu asukastila Kivenkolossa (Merisaapas 1) joka toinen perjantai klo 10.30 - 12.00.  Tapaamisten jälkeen halukkaat voivat jäädä yhdessä Kivenkoloon lounaalle (5 €). Rohkeasti mukaan! :)

Syksyllä 2019 kokoonnutaan seuraavina perjantaina: 6.9. ja 20.9, sekä 4.10. ja 18.10, edelleen 1.11. ja 15.11, lisäksi 29.11. ja vielä 13.12. Ohjaajana on Ritva Halme, jonka tavoitat numerosta 040 706 6684 ja Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Leppävaaran sydänkerho Pulssi toimii viihtyisissä tiloissa Leppävaaran elä ja asu -keskuksessa Säterinkatu 3:ssa.  Syksy 2019 käynnistyy maanantaina 16.9. ja jatkuu joka toinen viikko 10.30 - 12.00 seuraavasti: 30.9, 14.10. sekä 28.10, edelleen 11.11, 25.11. ja vielä 9.12. Ohjaajana on Maija Marjamo, jolle voit ilmoittautua mukaan - muutama tuoli pöydän ympärille mahtuu vielä! Maijan yhteystiedot: puh. 040 740 3944 ja Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..  Tule mukaan mukavaan joukkoon!

Sydänkerho Omena kokoontuu Ison Omenan kirjaston kokoustilassa Kari. Kerhoa alkaa syksyllä 2019 ohjata Jorma Rissanen ja kokoontumispäivä muuttuu perjantaiksi klo 10.30 - 12.00. Aikataulu: pe 20.9, 4.10. ja 18.10, edelleen 1.11,  15.11. ja 29.11. sekä vielä mahdollisesti 13.12. Tilat ovat rajalliset, joten uusien osallistujien kannattaa ottaa ensin yhteyttä ohjaajaan ja varmistaa, että mukaan mahtuu. Jorman yhteystiedot ovat: puh. 040 503 8845 ja Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Sydänkerho Sydänystävät kokoontuu Soukan palvelutalon takkahuoneessa joka toinen maanantai klo 12.30 - 14.00. Vierailijoita, muistiharjoituksia, tuolijumppaa, yhteislaulua ja -retkiä.  Syksy 2019 käynnistyy ma 9.9. ja jatkuu seuraavina parittomina maanantaina: 23.9, 7.10. sekä 21.10, edelleen 4.11. ja 18.11. ja vielä 2.12. ja 16.12. Ohjaajana on Marjatta Sundberg, jolle voit ilmoittautua mukaan! (puh. 040 716 4568 ja Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.). Palvelutalon osoite on Soukankaari 7 (ostoskeskus).

Miesten oma Pumppuklubi on keskustelu- ja fundeeraamisfoorumi. Ajatusten tuulettamista miehille ominaisella tavalla: yhdessä keskustelemalla, yhdessä tekemällä.  Ilmoittautumista ei tarvita - mukaan vaan!

S Pumppis

Kevään 2019 viimeinen tapaaminen on ke 22.5. klo 13.00 - 15.00 (keskiviikkopäivät). Syksy 2019 jatkuu seuraavasti: ke 25.9, ke 30.10, ke 27.11. ja vielä ke 18.12. Lisätiedot: Pekka Laine (puh. 045 1301622 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.). Kokoontumiset osoitteessa Pohjantie 3, Tapiola (yhdistyksen toimisto). Kuva Pumppuklubin kevätretkeltä Vallisaareen 31.5.2017.

Oma juttu?

Voisiko kerhon ohjaaminen jossain päin Espoota olla sinun juttusi, oma harrastuksesi? Kerholla voi olla jokin teema tai aiheet voivat vaihdella laidasta laitaan. Kokoontumisaikataulun päätät itse.

Ota yhteyttä, jos voisit harkita tällaista vapaaehtoistyötä, yksin tai yhdessä jonkun toisen kanssa. Autamme mielellämme alkuun! Annukka Siro, puh. 050 4080949 tai toimisto(at)espoonsydanyhdistys.fi.

Muuta yhteistä

Muista myös vertaistuelliset Kardiokahvila-tapaamiset tuntia ennen luentoja!

Yhdessä tekemistä on myös Sydänyhdistyksen arki. Tälläkin hetkellä kymmenet ihmiset tekevät vapaaehtoista sydäntyötä. Ehkä sinä haluaisit tulla mukaan silloin tällöin? Soita Annukka Sirolle, niin jutellaan lisää (puh. 050 4080949). Kuvassa sydännaisia, luottomiehiä ja vertaistukihenkilöitä, jotka antoivat panoksensa erään yleisöluennon järjestelyihin!

S Tapiola