Oma juttu?

Voisiko kerhon ohjaaminen jossain päin Espoota olla sinun juttusi, oma harrastuksesi? Kerholla voi olla jokin teema tai aiheet voivat vaihdella laidasta laitaan. Kokoontumisaikataulun päätät itse. Sydänkerhot ovat niin suosittuja, että miesten omaa Pumppuklubia lukuun ottamatta tilat asettavat rajoituksen uusien osallistujien mukaan tulolle - ensin kannattaa varmistaa ohjaajalta, että mukaan mahtuu.

Ota yhteyttä, jos voisit harkita tällaista vapaaehtoistyötä, yksin tai yhdessä jonkun toisen kanssa. Autamme mielellämme alkuun! Annukka Siro, puh. 050 4080949 tai toimisto(at)espoonsydanyhdistys.fi.

Sydänkerho Omena kokoontuu Ison Omenan kirjaston kokoustilassa. Ohjelmassa on niin  muistin huoltamista, musiikkia, kirjaesittelyjä kuin mielenkiintoisia vierailijoitakin. Kerhoa ohjaa Mirja Mantila, jolta voit syksyn edetessä kysyä vapautuneita paikkoja, puhelin 050 5929 417 ja mirja.mantila(at)pp.inet.fi.

Syyskauden 2017 kokoontumiset torstaisin klo 13.30 - 15.00 seuraavasti: to 21.9,  to 5.10, to 19.10, to 2.11. to 16.11. edelleen to 30.11. ja vielä to 14.12. Keväällä 2018 seuraavina torstaina klo 13.30 - 15.00: to 18.1,  to 1.2. ja 15.2, to 1.3. ja 15.3, sekä to 5.4. ja 19.4. ja edelleen vielä 17.5

Sydänystävät kokoontuvat Soukan palvelutalon takkahuoneessa joka toinen maanantai klo 12.30 - 14.00. Vierailijoita, muistiharjoituksia, tuolijumppaa, yhteislaulua ja -retkiä keväällä 2018 seuraavasti: ma 8.1. ja 22.1. sekä ma 5.2. ja 19.2. lisäksi 5.3. ja 19.3. ja vielä 9.4. ja 23.4. Talon remontin vuoksi huhtikuussa tavataan parittomina maanantaina, muulloin parillisina. Entiset kerholaiset tervetulleita heti mukaan, mahdollisista vapautuvista paikoista kannattaa kysyä ohjaaja  Marjatta Sundbergiltä (puh. 040 716 4568). Palvelutalon osoite on Soukankaari 7 (ostoskeskus).

Miesten oma Pumppuklubi on keskustelu- ja fundeeraamisfoorumi. Ajatusten tuulettamista miehille ominaisella tavalla: yhdessä keskustelemalla, yhdessä tekemällä.  Ilmoittautumista ei tarvita - mukaan vaan!

S Pumppis

Tapaamiset ke 27.9,  ke 25.10. ja ke 29.11. sekä vielä 13.12, jolloin tavataan jo klo 12.30 pohtimaan seuraavan kauden ohjelmaa ja mennään yhdessä ruokailemaan. Kevään 2018 tapaamiset seuraavasti (klo 13 - 15): ke 31.1. ja ke 28.2. sekä 28.3. lisäksi 25.4. ja edelleen vielä 30.5. Syksyn 2018 aikataulu: ke 26.9, 31.10, 28.11. ja 12.12. Lisätiedot: Pekka Laine (puh. 045 1301622 pekkakj.laine(at)luukku.com). Kokoontumiset osoitteessa Pohjantie 3, Tapiola (yhdistyksen toimisto). Kuva Pumppuklubin kevätretkeltä Vallisaareen 31.5.2017.

Muuta yhteistä

Muista myös vertaistuelliset Kardiokahvila-tapaamiset tuntia ennen luentoja!

Yhdessä tekemistä on myös Sydänyhdistyksen arki. Tälläkin hetkellä kymmenet ihmiset tekevät vapaaehtoista sydäntyötä. Ehkä sinä haluaisit tulla mukaan silloin tällöin? Soita Annukka Sirolle, niin jutellaan lisää (puh. 050 4080949). Kuvassa sydännaisia, luottomiehiä ja vertaistukihenkilöitä, jotka antoivat panoksensa erään yleisöluennon järjestelyihin!

S Tapiola