Syke-kerho Kivenlahdessa on löytänyt hyvin paikkansa ja kokoontuu asukastila Kivenkolossa (Merisaapas 1) joka toinen perjantai klo 10.30 - 12.00.  Tapaamisten jälkeen halukkaat voivat jäädä yhdessä Kivenkoloon lounaalle (5 €). Tule tutustumaan tai antamaan panoksesi ohjelmaideoin. Nyt mahtuu mukaan! :)

Keväällä 2019 kokoonnutaan seuraavina perjantaina : 11.1. ja 25.1, sekä 8.2. ja 22.2, edelleen 8.3. ja 22.3, lisäksi 5.4. ja 26.4. ja vielä 10.5. Ohjaajana on Ritva Halme, jonka tavoitat numerosta 040 706 6684 ja Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Leppävaaran alueelle on pitkään toivottu sydänkerhoa, eikä ihme. Sydänkerhoissa tutustuu mielenkiintoisiin ihmisiin, elämäntarinoihin ja saa mukavaa tekemistä. Leppävaarassa aloittaa helmikuussa sydänkerho, sillä ohjaaja- ja tilakysymykset on ratkaistu. Kokoontumispaikaksi valikoitui Leppävaaran elä ja asu -keskus Säterinkatu 3:ssa. Kokoontumiset parittomina maanantaina klo 10.30 - 12.00 seuraavasti: ma 11.2, 25.2. ja 11.3. sekä 25.5. lisäksi 8.4. (mahdollisesti ti 23.4.), edelleen 6.5. ja vielä 20.5.  Tapaamisten jälkeen halukkaat voivat jäädä keskukseen lounaalle.  Ohjaajaksi on lupautunut Maija Marjamo, jolle voit ilmoittautua mukaan, puh. 040 740 3944 ja Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. (Jos olet joulukuussa ilmoittautunut Annukka Sirolle, tiedot on välitetty eteenpäin.) Tila asettaa rajoituksen osallistujien määrälle.

Sydänkerho Omena kokoontuu Ison Omenan kirjaston kokoustilassa Kari. Ohjelmassa on niin  muistin huoltamista, musiikkia, kirjaesittelyjä kuin mielenkiintoisia vierailijoitakin. Tällä hetkellä kerhoon ei voida ottaa uusia jäseniä. Kerhoa ohjaa Laura Knorn, puhelin 045 6527834 ja Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Kevätkauden 2019 kokoontumiset torstaisin klo 13.30 - 15.00 seuraavasti: 17.1. ja 31.1, sekä 14.2. ja 28.2, lisäksi 14.3. ja 28.3. ja edelleen vielä 11.4. ja 25.4. ja mahdollisesti vielä 9.5.

Jo 10-vuotias sydänkerho, Sydänystävät kokoontuu Soukan palvelutalon takkahuoneessa joka toinen maanantai klo 12.30 - 14.00 . Vierailijoita, muistiharjoituksia, tuolijumppaa, yhteislaulua ja -retkiä keväällä 2019 seuraavasti: 7.1. ja 21.1, sekä 4.2. ja 18.2, lisäksi 4.3. ja 18.3. ja edelleen 1.4. ja vielä 15.4. ja vielä 29.4. Entiset kerholaiset tervetulleita heti mukaan, mahdollisista vapautuvista paikoista kannattaa kysyä ohjaaja  Marjatta Sundbergiltä (puh. 040 716 4568 ja Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.). Palvelutalon osoite on Soukankaari 7 (ostoskeskus).

Miesten oma Pumppuklubi on keskustelu- ja fundeeraamisfoorumi. Ajatusten tuulettamista miehille ominaisella tavalla: yhdessä keskustelemalla, yhdessä tekemällä.  Ilmoittautumista ei tarvita - mukaan vaan!

S Pumppis

Kevään 2019 aikataulu: 30.1, 27.2. sekä 27.3. ja edelleen 24.4. ja vielä 22.5. klo 13.00 - 15.00 (keskiviikkopäivät). Lisätiedot: Pekka Laine (puh. 045 1301622 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.). Kokoontumiset osoitteessa Pohjantie 3, Tapiola (yhdistyksen toimisto). Kuva Pumppuklubin kevätretkeltä Vallisaareen 31.5.2017.

Oma juttu?

Voisiko kerhon ohjaaminen jossain päin Espoota olla sinun juttusi, oma harrastuksesi? Kerholla voi olla jokin teema tai aiheet voivat vaihdella laidasta laitaan. Kokoontumisaikataulun päätät itse.

Ota yhteyttä, jos voisit harkita tällaista vapaaehtoistyötä, yksin tai yhdessä jonkun toisen kanssa. Autamme mielellämme alkuun! Annukka Siro, puh. 050 4080949 tai toimisto(at)espoonsydanyhdistys.fi.

Muuta yhteistä

Muista myös vertaistuelliset Kardiokahvila-tapaamiset tuntia ennen luentoja!

Yhdessä tekemistä on myös Sydänyhdistyksen arki. Tälläkin hetkellä kymmenet ihmiset tekevät vapaaehtoista sydäntyötä. Ehkä sinä haluaisit tulla mukaan silloin tällöin? Soita Annukka Sirolle, niin jutellaan lisää (puh. 050 4080949). Kuvassa sydännaisia, luottomiehiä ja vertaistukihenkilöitä, jotka antoivat panoksensa erään yleisöluennon järjestelyihin!

S Tapiola