Hoida sydäntäsi, muistikin kiittää!                             Sydänmessut logo 2019

Tiesimmehän me, että korkeatasoisella sydäntiedolla on huikea kysyntä: Sydänmessuilla vieraili taas lähes 6000 henkeä! Tällä kerralla teemana oli Hoida sydäntäsi, muistikin kiittää. Edistäähän sydämen hoito myös muistitoimintoja!  Pääyhteistyökumppani HUS logooli HUS.

Ohjelmaan voit tutustua tästä linkistä (pdf).

Tarjolla oli luentoja ja käytännön kokeiluja, tietoiskuja, neuvontapisteitä, terveysmittauksia. Sai osallistua elvytyssimulaatiohin, kysyä sydänlääkäriltä, saada apua eteisvärinäproblematiikkaan, välttää lääkkeiden yhteisvaikutusten sudenkuoppia, keskustella asiantuntijoiden kanssa, tutustua kiehtoviin, uuden teknologian terveysmittareihin ja lisätä hyvinvointia, pienin nerokkain apuvälinein. Eikä virkistystä ja kuntoutustakaan unohdettu!

Sydänmessut on järjestetty joka toinen vuosi 2001 lähtien. Meillä oli syytä odottaa entiseen tapaan paikalle tuhansia sydäntarinoita, etenkin kun metron myötä itäinen pääkaupunkiseutukin linkittyy joustavasti Tapiolaan.

DSC08176  DSC08610  IMG 4319

IMG 4307IMG 4307  DSC09027