Tervetuloa ryhmiin, joissa olon paranemisen ohella saat vertaistukea ja yhdessä tekemisen iloa!

Kerran viikossa sydänjumppaan!

Yksilöllisessä pienryhmässä uskaltaudut liikkumaan ja saat ohjeet kotiharjoitteluun! Ohjaajamme on sydänpotilaisiin erikoistunut fysioterapeutti. Kokoontumiset maanantaisin klo 10 - 11 Tuulimäen väestösuojan kuntosalissa (Itätuulenkuja 9). Lääkärin lähete ei ole enää välttämätön, uusilta tosin suotava. Aloitamme  10.9.2018 ja viimeinen kerta on 17.12. Jäsenhinta on 120 €. Lisätiedot ja ilmoittautumiset  Annukka Sirolle (puh. 050 4080949).

Helppoa joogaa, johon kankeampikin taipuu

joogaJoogaamalla lisäät nivelten liikkuvuutta, parannat lihaskuntoa, kohennat ryhtiäsi ja opit rentoutumaan. Kokoontumiset keskiviikkoisin klo 10.30 - 12.00 Tapiolan urheiluhallissa (Koivu-Mankkaantien poikkikadun päässä). Lämmin asu päälle ja pyyhe mukaan alustan suojaksi. Jooga sopii myös miehille....eikä vasta-alkajakaan mene solmuun!  Syksyllä 2018 jatkamme ke 12.9. ja lopetamme jouluksi 19.12. Ryhmää ohjaa joogaopettaja Kateriina Kaukonen. Jäsenhinta 90 €. Lisätiedot ja ilmoittautumiset Annukka Sirolle (puh. 050 4080949).

Allasjumppaa

Yhteistyötä Allergia- ja astmayhdistyksen kanssa: Jumppaa Olarin uimahallissa (Yläportti 4 A-B) keskiviikkoisin vuoroviikoin klo 19.00 - 20.00. Vuoroviikoin kuntopiiriharjoittelua ja vesijumppaa ajalla 17.1. - 25.4.2018, hinta 75 euroa. Sitovat ilmoittautumiset Allergiayhdistykseen, puh. 09 803 9684 tai allergiayhdistys(at)kolumbus.fi. Samalla saat maksuohjeet.

Lihaskuntoharjoittelua, jalka-, käsi- ja vatsa- ja selkälihaksille veden vastustusta hyväksi käyttäen. Näitä nautintoja on tarjolla niinikään Olarin uimahallissa (Yläportti 4 A - B) torstaisin klo 18.00 - 18.30.  Hinta ajalla 11.1. - 26.4.2018 n. 50 €. Ilmoittaudu Diabetesyhdistykseen Marita Lassilalle: marit.lassila(at)gmail.com tai 050 3654966.

Sauvakävelylle

Mitäpä jos kaivaisimme kävelysauvat esiin ja lähtisimme opastetulle sauvakävelylle? Espoon Latu näitä järjestää ja kutsuu meidät kaikki seurakseen!

Lenkkejä voi tehdä eri puolilla Espoota, illalla ja päiväsaikaankin. Maanantaina Puolarmaarissa, tiistaina Leppävaarassa ja Tuomarilassa, Espoonlahdessa. Tule mukaan! Miltähän tuntuisi, jos tulisit mukaan viikottain...

Tästä linkistä tarkistat lähtöpaikat: www.espoonlatu.fi