Kerran viikossa sydänjumppaan!

Yksilöllisessä pienryhmässä uskaltaudut liikkumaan ja saat ohjeet kotiharjoitteluun! Ohjaajamme on sydänpotilaisiin erikoistunut fysioterapeutti. Kokoontumiset maanantaisin klo 10 - 11 Tuulimäen väestösuojan kuntosalissa (Itätuulenkuja 9). Lääkärin lähete ei ole enää välttämätön, uusilta tosin suotava. Aloitamme  8.1.2018 ja viimeinen kerta on 23.4. Jäsenhinta on 120 €. Lisätiedot ja ilmoittautumiset  Annukka Sirolle (puh. 050 4080949).

Helppoa joogaa, johon kankeampikin taipuu

joogaJoogaamalla lisäät nivelten liikkuvuutta, parannat lihaskuntoa, kohennat ryhtiäsi ja opit rentoutumaan. Kokoontumiset keskiviikkoisin klo 10.30 - 12.00 Tapiolan urheiluhallissa (Koivu-Mankkaantien poikkikadun päässä). Lämmin asu päälle ja pyyhe mukaan alustan suojaksi. Jooga sopii myös miehille....eikä vasta-alkajakaan mene solmuun!  Ryhmä aloittaa ke 13.9. ja kauden viimeinen kerta on 13.12.2017. Keväällä 2018 jatkamme ke 17.1. ja lopetamme 25.4. Ryhmää ohjaa joogaopettaja Kateriina Kaukonen. Jäsenhinta 90 €. Lisätiedot ja ilmoittautumiset Annukka Sirolle (puh. 050 4080949).

Allasjumppaa

Yhteistyötä Allergia- ja astmayhdistyksen kanssa: Jumppaa Olarin uimahallissa (Yläportti 4 A-B) keskiviikkoisin vuoroviikoin klo 19.00 - 20.00. Vuoroviikoin kuntopiiriharjoittelua ja vesijumppaa ajalla 17.1. - 25.4.2018, hinta 75 euroa. Sitovat ilmoittautumiset Allergiayhdistykseen, puh. 09 803 9684 tai allergiayhdistys(at)kolumbus.fi. Samalla saat maksuohjeet.

Lihaskuntoharjoittelua, jalka-, käsi- ja vatsa- ja selkälihaksille veden vastustusta hyväksi käyttäen. Näitä nautintoja on tarjolla niinikään Olarin uimahallissa (Yläportti 4 A - B) torstaisin klo 18.00 - 18.30.  Hinta ajalla 11.1. - 26.4.2018 n. 50 €. Ilmoittaudu Diabetesyhdistykseen Marita Lassilalle: marit.lassila(at)gmail.com tai 050 3654966.