Tervetuloa ryhmiin, joissa olon paranemisen ohella saat vertaistukea ja yhdessä tekemisen iloa!

Kerran viikossa sydänjumppaan!

Yksilöllisessä pienryhmässä uskaltaudut liikkumaan ja saat ohjeet kotiharjoitteluun! Ohjaajamme on sydänpotilaisiin erikoistunut fysioterapeutti. Kokoontumiset maanantaisin klo 10 - 11 Tuulimäen väestösuojan kuntosalissa (Itätuulenkuja 9). Lääkärin lähete ei ole enää välttämätön, uusilta tosin suotava. Aloitamme  ma 9.9.2019 ja viimeinen kerta on 16.12. Jäsenhinta on 120 €. Lisätiedot ja ilmoittautumiset  Annukka Sirolle (puh. 050 4080949).

Helppoa joogaa, johon kankeampikin taipuu

joogaJoogaamalla lisäät nivelten liikkuvuutta, parannat lihaskuntoa, kohennat ryhtiäsi ja opit rentoutumaan. Kokoontumiset keskiviikkoisin klo 10.30 - 12.00 Tapiolan urheiluhallissa (Koivu-Mankkaantien poikkikadun päässä). Lämmin asu päälle ja pyyhe mukaan alustan suojaksi. Jooga sopii myös miehille....eikä vasta-alkajakaan mene solmuun!  Syksyllä 2019 jatkamme ke 11.9. ja lopetamme 11.12. Ryhmää ohjaa joogaopettaja Kateriina Kaukonen. Jäsenhinta 90 €. Lisätiedot ja ilmoittautumiset Annukka Sirolle (puh. 050 4080949).

Allasjumppaa

Yhteistyötä Allergia- ja astmayhdistyksen kanssa: Jumppaa Olarin uimahallissa (Yläportti 4 A-B) keskiviikkoisin vuoroviikoin klo 19.00 - 20.00. Vuoroviikoin kuntopiiriharjoittelua ja vesijumppaa, hinta 85 euroa. Syyskausi 2019 alkaa 4.9. ja päättyy 27.11. Sitovat ilmoittautumiset Allergiayhdistykseen, puh. 09 803 9684 tai Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Samalla saat maksuohjeet.

Lihaskuntoharjoittelua, jalka-, käsi- ja vatsa- ja selkälihaksille veden vastustusta hyväksi käyttäen. Näitä nautintoja on tarjolla niinikään Olarin uimahallissa (Yläportti 4 A - B) tiistaisin klo 19.00 - 19.30 ajalla 27.8. - 10.12.2019, hinta   50 €.  Ilmoittaudu Diabetesyhdistykseen Marita Lassilalle: marit.lassila(at)gmail.com tai 050 3654966.