Tervetuloa ryhmiin, joissa olon paranemisen ohella saat vertaistukea ja yhdessä tekemisen iloa!

Kerran viikossa sydänjumppaan!

Yksilöllisessä pienryhmässä uskaltaudut liikkumaan ja saat ohjeet kotiharjoitteluun! Ohjaajamme on sydänpotilaisiin erikoistunut fysioterapeutti. Kokoontumiset maanantaisin klo 10 - 11 Tuulimäen väestösuojan kuntosalissa (Itätuulenkuja 9). Lääkärin lähete ei ole enää välttämätön, uusilta tosin suotava. Aloitamme  7.1.2019 ja viimeinen kerta on 15.4. Jäsenhinta on 120 €. Lisätiedot ja ilmoittautumiset  Annukka Sirolle (puh. 050 4080949).

Helppoa joogaa, johon kankeampikin taipuu

joogaJoogaamalla lisäät nivelten liikkuvuutta, parannat lihaskuntoa, kohennat ryhtiäsi ja opit rentoutumaan. Kokoontumiset keskiviikkoisin klo 10.30 - 12.00 Tapiolan urheiluhallissa (Koivu-Mankkaantien poikkikadun päässä). Lämmin asu päälle ja pyyhe mukaan alustan suojaksi. Jooga sopii myös miehille....eikä vasta-alkajakaan mene solmuun!  Keväällä 2019 jatkamme ke 16.1. ja lopetamme 24.4. Ryhmää ohjaa joogaopettaja Kateriina Kaukonen. Jäsenhinta 90 €. Lisätiedot ja ilmoittautumiset Annukka Sirolle (puh. 050 4080949).

Allasjumppaa

Yhteistyötä Allergia- ja astmayhdistyksen kanssa: Jumppaa Olarin uimahallissa (Yläportti 4 A-B) keskiviikkoisin vuoroviikoin klo 19.00 - 20.00. Vuoroviikoin kuntopiiriharjoittelua ja vesijumppaa, hinta 75 euroa. Aloitusaika selviää tammikuussa. Sitovat ilmoittautumiset Allergiayhdistykseen, puh. 09 803 9684 tai allergiayhdistys(at)kolumbus.fi. Samalla saat maksuohjeet.

Lihaskuntoharjoittelua, jalka-, käsi- ja vatsa- ja selkälihaksille veden vastustusta hyväksi käyttäen. Näitä nautintoja on tarjolla niinikään Olarin uimahallissa (Yläportti 4 A - B) tiistaisin klo 18.00 - 18.30.  Hinta ajalla 8.1. - 23.4, hinta  n. 50 €. Kuntosalijumppa jatkuu torstai-iltaisin klo 18.00 - 19.00 ajalla 10.1. - 25.4. Ilmoittaudu Diabetesyhdistykseen Marita Lassilalle: marit.lassila(at)gmail.com tai 050 3654966.