Jäsenluennot järjestetään Tapiolan palvelukeskuksessa ellei toisin mainita (Länsituulentie 1, 3. krs, Länsikulma). Tilaisuudet alkavat klo 17.30 ja päättyvät klo 19.00 mennessä. Olet tervetullut jo tuntia ennen palvelukeskuksessa järjestettäviä luentoja vertaistuelliseen Kardiokahvilaan keskustelemaan tukihenkilöiden kanssa mieltäsi askarruttavista asioista.

Läppäleikkaus: mitä, missä milloin? ti 20.2.2018 klo 17.30 - 19.00. Läppäahtautuman hoito leikkaamatta. Ylilääkäri Tatu Juvonen.

Rytmit rypyssä: rytmitutkimus - miksi, miksi ei? ti 20.3.2018 klo 17.30 - 19.00. Onko sykkeen vaihtelu terveyden merkki vai tarkkailua edellyttävä ensioire? Asiantuntijana ylilääkäri Anna-Mari Hekkala.

Elämää sydämentahdistimen kanssa ti 10.4. klo 17.30 - 19.30. KinoTapiola, Mäntyviita 1.

Meneekö muisti, jos verisuonet ahtautuvat? ti 17.4. klo 17.30 - 19.00. Miten pidän huolta valtimoterveydestäni? Professori Timo Strandberg.

Valtimot huutaa apua! Perustietoa tyypin 2 diabeteksesta. ti 18.9. klo 13.00 - 14.30. Ison Omenan kirjaston Stage. Sh Raila Sulasalmi

Henkeä ahdistaa, sydän hakkaa? Voiko syynä olla sydämen vajaatoiminta? ti 2.10. klo 17.30 - 19.00. Kardiologi Timo Ikonen. Tapiolan palvelukeskus, Länsituulentie 1, 3. krs (Länsikulma).

Sydänsairaus voi alkaa jaloistasi! Valtimosairauden ilmentymät sydämen ulkopuolella. ti 6.11. klo 17.30 - 19.00. Professori Mauri Lepäntalo. KinoTapiola, Mäntyviita 2.