Syyskaudella järjestetään kolme jäsenluentoa, vertaiskeskustelu ja elvytysilta. Laita tiedot saman tien kalenteriisi!

ma 9.9. Älä hyydy! Selkoa eteisvärinän hoitoon. Asiantuntijana kardiologi Timo Ikonen.  Tämä tilaisuus järjestetään yhteistyössä Etelä-Suomen Sydänpiirin ja Bayerin kanssa. Paikkana KinoTapiola. (Mäntyviita 2). Tilaisuus alkaa klo 17.30 ja päättyy 19.30 mennessä.

ti 17.9.  Miten toimit, jos läheinen tuupertuu. SPR:n asiantuntijat opastavat oikeaoppiseen elvyttämiseen harjoitusten kera. Tapiolan palvelukeskus (Länsituulentie 1, 3. krs) klo 17.30 - 19.30. Jotta kaikki pääsevät tekemään käytännön harjoittelua, osallistujamäärä on rajattu. Ilmoittaudu: toimisto(at)espoonsydanyhdistys tai 050 4080949.

ti 1.10. klo 17.30 - 19.00 Vertaiskeskusteluilta Tapiolan palvelukeskuksessa. Mukana koulutetut tukihenkilöt ja muita viimeisen vuoden aikana sairastuneita, "samassa veneessä" olevia sydänpotilaita puolisoineen. Et ole ajatuksinesi yksin - keskustelu toisten sairastuneiden kanssa voi avata uusia ulottuvuuksia toipumisprosessissa.

ti 15.10. aiheena on Kuorsaus ja uniapnea - myrkkyä makuuhuoneessa. Asiantuntijana dosentti Miikka Peltomaa. Paikkana tuttu Tapiolan palvelukeskuksen sali. Aloitamme klo 17.30 ja lopetamme klo 19:ään mennessä.

ti 5.11. otsikkona on Uudet virtaukset terveysliikunnan trendeistä. Asiantuntijana professori Heikki Tikkanen. Tapiolan palvelukeskuksen sali, klo 17.30 - 19.00.

Olet tervetullut jo tuntia ennen palvelukeskuksessa järjestettäviä jäsenluentoja vertaistuelliseen Kardiokahvilaan keskustelemaan tukihenkilöiden kanssa mieltäsi askarruttavista asioista.