Parin kahvihetken hinnalla parhaiden sydänasiantuntijoiden vaikutuspiiriin. Kuntoutustiedot vuosittain kotiin. Vertaistukea ja kerhotapaamisia, sydämelle sopivaa liikuntaa.

Vaikka sairastumisesta olisi kulunut jo pitempikin aika, tiedon tarve pysyy. Toivommekin, että mahdollisimman moni löytäisi tiensä yhdistykseen ja sen toimintaan.

Jäsenenä voit osallistua kaikkiin tilaisuuksiin, nauttia kaikista Sydänyhdistyksen ja koko sydänjärjestön jäseneduista. Jäsenlehti Sydän on yksi Suomen suurimmista terveyslehdistä. Lehti sisältyy jäsenmaksuun. Sydänliiton vaihtuvista eduista kerrotaan jokaisessa Sydän-lehdessä.

Liity itse tai lahjoita jäsenyys. Se on hienotunteinen tapa osoittaa, että välität. Lahjallasi saattaa olla arvaamattoman suuri merkitys lahjan saajan elämänlaadulle. Jos haluat lahjoittaa jäsenyyden, ilmoita siitä alempana olevan liittymislomakkeen lisätiedoissa.

Vuonna 2018 varsinaisen jäsenen maksu on 27 €, perhejäsenen 21 €. Perhejäsen asuu varsinaisen jäsenen kanssa samassa osoitteessa, mutta ei saa Sydän-lehteä. Myös toissijaiset jäsenet eli jäsenet jotka kuuluvat johonkin toiseen sydänyhdistykseen, maksavat 21 € eivätkä saa Sydän-lehteä. Jäsenmaksu tulee tammikuun lopulla ilmestyvän Sydän-lehden mukana (taitettu kanteen).

Liittymislomake
Nimi *