Jussi-palkittu ohjaaja Joonas Berghäll etsii seuraavan dokumenttielokuvan päähenkilöksi suomalaismiestä, joka on sairastunut sepelvaltimotautiin.

Sekä Suomessa että kansainvälisillä elokuvafestivaaleilla kiertäneen, vuonna 2010 ilmestyneen Miesten vuoro -elokuvan tavoin tuleva dokumenttielokuvani jatkaa saman aihepiirin parissa paneutuen siihen, millaista on olla mies nykypäivän suomalaisessa yhteiskunnassa. Elokuvassa tarkastellaan myötätunnolla päähenkilöitä kohtaan, miten hyvinvointiin, terveyteen ja tasa-arvoon liittyvät kysymykset ilmenevät ja näkyvät juuri miesten arjessa.

Miesten vuoro -elokuvan tapaan uudessa dokumenttielokuvassa halutaan tuoda julki sellaisia miesten kokemuksia, joista ei ole välttämättä ollut mahdollista puhua avoimesti ääneen. Elokuvassa pyritään käsittelemään aihepiiriä välittäen, monitasoisesti sekä kaikkia osapuolia kunnioittaen.

Jos kiinnostuit, kirjoita tarinasi vapaamuotoisesti sähköpostitse osoitteeseen: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. . Sekä lyhyet, että pitkät tarinat ovat tervetulleita.

Arvostan apuanne erittäin paljon! Kiitos.

Terveisin,
Joonas Berghäll